Valpar!


Jag fick besök av "Trassel", StrandWiks Takida och "Chimay", StrandWiks Saga som de heter i stamtavlan. Trassel var mycket lik sin pappa men med mycket bättre kropp. Chimay är ju ganska liten på grund av sin sjukdom. Så tråkigt att hon är sjuk och vi hoppas verkligen att hon ska må bättre!.
Tyvärr så var Alexander så hungrig och skrek ganska mycket, så det blev ett kort besök tyvärr.
Hade velat prata mer med Karin och Aimee och ta kort på hundarna.
Trassel var det mer bus på och han hade så himla fin teckning, båda hundarna hade så fina färger och var så trevliga.
Matte Karin undrade om hundarna kände igen mig?! Då smackade jag med tungan och gjorde små pussljud och Trassel kastade sig över mig, Chimay hängde på efteråt. Så nog kommer de ihåg sin gamla matte<3 Det är roligt- så att de har positiva minnen härifrån, och inte springer sin väg:(

En stor kram till Familjerna med Trassel och Chimay och stort tack för blomman!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu får ni träna Trassel så ses vi i Forshaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0